czwartek, 23 marca 2017

Zobaczyć Polskę wzdłuż i wszerz

Cudze chwalicie,
Swego nie znacie,
Sami nie wiecie,
Co posiadacie.


Cytując znanego klasyka. Polska to kraj piękny i nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Czaruje nie tylko zagranicznych turystów ale także i mieszkańców – czyli nas samych. Czytając Karola Lewandowskiego - „Busem przez świat” zastanawiałam się: „dlaczego nikt nie napisze czegoś podobnego o Polsce. I tak będąc na wakacjach trafiłam na Dariusza Jędrzejewskiego! Przyłapany podczas podziwiania pięknych miejsc Polski, uświadomił mi ilu miejscowości jeszcze nie odwiedziłam i czego nie zobaczyłam.

Czytelnik wraz z książką otrzymuje setki fotografii, adresów, wskazówek turystycznych, ciekawostek, czy też informacji niezbędnych w każdej podróży.
Jako mieszkańcy polskiej ziemi, często opieramy się na opinii innych. A to że Polska brudna, a to, że pogoda u nas nie taka, a to, że coś tam. Dlatego wybieramy się za granice naszego kraju. Nic bardziej mylnego! U nas też jest czysto, ciepło i uroczo!

Posiłkując się książką Pana Dariusza możemy zaplanować nawet najdłuższą podróż, podziwiając przy tym uroki mijających miasteczek i wsi.


1 komentarze:

  1. Uwielbiam to wydawnictwo.
    Dzięki niemu mogę podróżować.
    Zgadzam się, że Polska jest nie doceniana a przecież mamy tyle super miejsc!

    OdpowiedzUsuń

 

Przy kawie pisane ;) Template by Ipietoon Cute Blog Design