czwartek, 23 marca 2017

Dwaj Panowie z Youtube'a

Włodek Markowicz i Karol Paciorek – dwaj Panowie z Youtube'a ;), prowadzący program „Lekko Stronniczy”. Na końcu swojej youtuberskiej kariery postanowili wydać książkę. Ale nie taką zwykłą. Jaką? Przekonajcie się sami :)

Książka składająca się z felietonów Włodka i Karola wprawia w dobry nastrój każdego smutasa.
Chłopcy zaczynali, można powiedzieć: BANALNIE. Tj od pożyczonej kamery od znajomych. Okładka książki krzycząca „kup mnie, wybierz mnie”, jak i cąła książka w środku na tak!


Biegałem za nią, odbierałem z domu i odprowadzałem przy każdej możliwej okazji. Rysowałem, chociaż nigdy nie byłem w tym dobry. Pisałem piosenki.  Mój nastoletni umysł nie dopuszczał nawet myśli, że kiedyś mogłoby się to skończyć.




Na te i inne pytania możecie znaleźć odpowiedzi w książce ! :)


Czytając kolejne strony możemy dowiedzieć się jaką przeszłość skrywają chłopcy, o tym, czym zajmowali się w liceum, na jakie poszli studia i przede wszystkim – co pchnęło ich do decyzji o zaczęciu czegoś swojego? Czy kiedy mówili sobie, że będą kręcić do tysięcznego odcinka wierzyli, że im się to uda? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Przy kawie pisane ;) Template by Ipietoon Cute Blog Design