poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Po co komu Art Branding?

Igor Gałązkiewicz – ekspert w dziedzinie budowania strategii i tworzenia komunikacji dla instytucji kultury. Posiada unikalną na polskim rynku wiedzę z zakresu art brandingu, pozwalającą na budowanie komunikacji i tożsamości marek dzięki sztuce i kulturze (branding, projekty specjalne, sponsoring, strategia). Autor wielu artykułów dotyczących art brandingu, architektury i projektowania, publikowanych między innymi na łamach "FUTU", "Art & Business" czy "Monitor Magazine". Posiada duże doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu wielu projektów artystycznych. Dzięki jego inicjatywie powstał w Teatrze Wielkim–Operze Narodowej think tank OperaLab.
Jego kompetencje łączą głęboką wiedzę z zakresu sztuki, kultury i marketingu z intuicją i wyczuciem najnowszych tendencji w komunikacji, dając szansę tworzenia wyjątkowych projektów.

Wydana u kresu ubiegłego roku książka porusza tematy związane z marketingiem oraz sztuką co w dzisiejszych czasach wydaje się być bardzo ważne.
Publikacja została podzielona na trzy części mimo że jej większość koncentruje się wokół wątku wykorzystywania wartości wypracowanych na gruncie świata sztuki do budowania strategii wizerunkowych i reklamowych marek.

W każdej z części autor opisuje strategie marketingowe marek wykorzystywane podczas targów sztuki i designu, zjawisko budowania wizerunku w oparciu o ideę muzeum oraz przykłady tworzenia artystycznych kreacji na potrzeby wielkich przedsiębiorstw. Można by rzec, że książka to to „wielki katalog”, analiz strategii marketingowych konkretnych firm. Wszystkie marki opisywane przez Gałązkiewicza zaliczają się do segmentu luksusowych.

Publikacja ta jest niezwykle przydatnym narzędziem dla wszystkich osób, zawodowo zarządzającymi wizerunkiem marki lub marketingiem sztuki.

A jeśli macie ochotę sami sprawdzić jak działa Art Branding zapraszamy do Restauracja Hotel Lantier ;)

2 komentarze:

  1. Czy tylko mi wydaje się, że w dzisiejszych czasach sztuka odchodzi na dalszy plan? Nie ma jakiś większych artystów co by się o nich wszyscy bili. A sztuka teraz by się dobrze sprzedawała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że takimi sprawami powinny zajmować się profesjonale firmy, które mają w tym duże doświadczenie. Na https://necon.pl/uslugi/doradztwo-uslugi-kreatywne/ widziałam ofertę, która pozwoli danej firmie naprawdę wznieść się na wyżyny. Osobiście uważam, że taki branding jest niezwykle ważny.

    OdpowiedzUsuń

 

Przy kawie pisane ;) Template by Ipietoon Cute Blog Design