Jego kompetencje łączą głęboką wiedzę z zakresu sztuki, kultury i marketingu z intuicją i wyczuciem najnowszych tendencji w komunikacji, dając szansę tworzenia wyjątkowych projektów.

Publikacja została podzielona na trzy części mimo że jej większość koncentruje się wokół wątku wykorzystywania wartości wypracowanych na gruncie świata sztuki do budowania strategii wizerunkowych i reklamowych marek.
W każdej z części autor opisuje strategie marketingowe marek wykorzystywane podczas targów sztuki i designu, zjawisko budowania wizerunku w oparciu o ideę muzeum oraz przykłady tworzenia artystycznych kreacji na potrzeby wielkich przedsiębiorstw. Można by rzec, że książka to to „wielki katalog”, analiz strategii marketingowych konkretnych firm. Wszystkie marki opisywane przez Gałązkiewicza zaliczają się do segmentu luksusowych.
Publikacja ta jest niezwykle przydatnym narzędziem dla wszystkich osób, zawodowo zarządzającymi wizerunkiem marki lub marketingiem sztuki.
A jeśli macie ochotę sami sprawdzić jak działa Art Branding zapraszamy do Restauracja Hotel Lantier ;)
Czy tylko mi wydaje się, że w dzisiejszych czasach sztuka odchodzi na dalszy plan? Nie ma jakiś większych artystów co by się o nich wszyscy bili. A sztuka teraz by się dobrze sprzedawała.
OdpowiedzUsuńWydaje mi się, że takimi sprawami powinny zajmować się profesjonale firmy, które mają w tym duże doświadczenie. Na https://necon.pl/uslugi/doradztwo-uslugi-kreatywne/ widziałam ofertę, która pozwoli danej firmie naprawdę wznieść się na wyżyny. Osobiście uważam, że taki branding jest niezwykle ważny.
OdpowiedzUsuń